DENDE LA MIO VENTANA VEO LA MAR

El día 15 de marzu arrequexáronnos en casa y durante 44 díes les neñes y los neños nun pudieron salir. L’abellugu la familia, el traxín pela casa y la mar y los paisaxes qu’acolumbraben dende la so ventana fueron el so gabitu pa caltener l'enfotu y tar a gustu. Nel cole ficimos un proyeutu de la mar con munchu fegadín y cola ayuda de les mas, los pas, hermanos, hermanes, güelos, güeles, tíes y tíos.
¡¡Munches gracies families!! Les profes tamién deprendimos enforma cola so igua y colos vuesos trabayos: xuegos col agua, esperimentos, submarinos, lapbooks, cuentos, informativos, portulanos… Y pa finar el proyeutu y esti cursu tan distintu, facemos esti vídeu de lo que víen dende la ventana mientres pasaben los díes y esperaben ensin saber hasta cuando.
Munches gracies pola vuesa paciencia.
¡Disfrutái munchu de les vacaciones!

 

DESDE MI VENTANA VEO EL MAR 

El día 15 de marzo fuimos confinados en nuestras casas y durante 44 días las niñas y los niños no pudieron salir. El calor familiar, las actividades caseras y la vista de la mar y los paisajes los ayudaron a sentirse bien y mantener la alegría. En el cole hicimos un proyecto sobre la mar en el que participaron con entusiasmo ayudados por las madres, los padres, hermanas, hermanos, abuelas, abuelos, tías y tíos.
¡¡Muchas gracias familias!! Las profes también aprendimos mucho con la preparación y con vuestros trabajos: juegos de agua, experimentos, submarinos, lapbooks, cuentos, informativos, portulanos... Y para terminar el proyecto y este curso tan diferente, hicimos este vídeo de lo que veían desde la ventana mientras pasaban los días y esperaban sin saber hasta cuando.
Muchas gracias por vuestra paciencia.
¡Disfrutad mucho de las vacaciones!

No hay comentarios:

Publicar un comentario